maandag 29 april 2013

Het patroon voor mama en.. de vogelkijkers


Hier geef ik het patroon dat ik voor mama heb gemaakt
ik heb het zelf verzonnen en mama vond de bloem heel mooi
en toen ze hem op haar blog zette vonden anderen de bloem
ook heel mooi en gingen hem misschien ook wel haken
schreven ze
dus hier het patroon

-----------------------

ik (marieke) en mijn vader zijn deze week echte vogel kijkers
 telkens als we er een zien zetten we de naam op een blad
 nu hebben we er  43 al gezien van vorige week en deze week
kijk maar even mee



3 opmerkingen:

  1. Wauw! Jullie hebben een hoop verschillende vogels in de buurt!
    Wat knap dat je zelf het patroon hebt geschreven. Die bloem zal ik ook eens uitproberen. Dank je wel voor het delen van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww wat een hoop vogels en zoveel van elke soort heb je gezien!!
    is het allemaal rond jullie buurtje?? of ga je er speciaal voor op pad met je vader?
    zo.. ik heb de bloem gelijk gehaakt.. en zet hem straks op mijn blog met een verwijzing naar jouw blog met uitleg!
    ik heb hem groen en geel gemaakt!
    maar ik ga hem ZEKER nog eens in maisgeel en bruin maken, want het is volgens mij een hele toffe zonnenbloem als je hem in die kleuren maakt!
    dank je wel voor je patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo knap dat je zelf een patroon maakt! Het is een heel mooie bloem geworden en ik ga hem zeker een keer maken!
    Ik hou ook erg van vogels en van de natuur. Er zitten bij jullie ook heel veel soorten. Leuk om dat bij te houden.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen